П'ятниця, 22.11.2024, 22:10
Приветствую Вас Гость | RSS

Новгородська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №38 Донецької обласної ради

Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Шкільна ПМПК

План роботи ПМПК на 2014-2015н.р.
02.04.2015, 12:43

Затверджено                                                          

Директор Новгородської                                 

спеціальної загальноосвітньої

школи - інтернату                                   

___________Ульянцева Н.І.                      

 

ПЛАН

роботи шкільної ПМПК

Новгородської СЗШІ № 38 Донецької обласної ради

на 2014 – 2015 н.р.

№ з/п

Напрямки діяльності

Термін проведення

Відповідальний

1

Діагностична робота:

  • Діагностика рівня розвитку особистості учнів нового набору та  диференціація навчання школярів на основі індивідуальних прогнозів їхніх навчальних досягнень.

 

Жовтень

 

 

 

Голова ПМПК, педагоги, психолог, логопед

 

  • Медико-психологічна діагностика дітей з ризиком значного відхилення в поведінці.

Листопад

 

 

Лікар, психолог

  • Діагностика причин  неуспішності з окремих предметів.

Січень

 

Голова ПМПК, психолог, логопед, вчителі- предметники

  • Діагностика рівня профсхильності і профпрацездатності до оволодіння професіями за профілями трудового навчання.

Лютий

 

 

 

Психолог, вчителі трудового навчання., вихователі

  • Діагностика властивостей особистості дітей-інвалідів.

Квітень

 

Лікар, психолог, педагоги-дефектологи. 

  • Діагностика стану мовленнєвого розвитку дітей, що мають вади мови та мовлення.

Вересень -  травень

Логопед .

2

Консультативна робота:

  • Особистісно - орієнтований підхід щодо визначення готовності дитини до шкільного навчання

 

Жовтень

 

 

Психолог, дефектолог, логопед

  • Консультації педагогам з проблеми: «Формування звукової культури мовлення учнів спеціальної школи, як передумова попередження неуспішності в навчанні грамоти.»

 

Жовтень

 

Голова ПМПК, логопед

  • Консультації для батьків:

а) адаптація першокласників до школи;                           «Мова ваших дітей»

 

Вересень

Психолог,      логопед

б) адаптація учнів 5 класу до навчання в середній ланці;

 

Листопад

 

Психолог, педагоги –дефектологи,  голова ПМПК

в) організація режиму навчання та відпочинку

  дітей-інвалідів.

Лютий

 

Психолог, лікар, члени ПМПК

г) лекторій «Значення мовленнєвого розвитку у формуванні особистості дитини з вадами інтелекту».

Жовтень

 

Логопед

Індивідуально – корекційна робота:

  • Вивчення стану  мотиваційної готовності першокласників до навчання. Визначення напрямків  корекційної роботи

Жовтень

 

Психолог , педагоги- дефектологи

 

3

  • Вивчення стану життєвих орієнтацій учнів з проблемами в поведінці. Корекція особистісних рис.
  • Аналіз причин труднощів у засвоєнні програмного матеріалу окремими учнями (за результатами І семестру).Організація корекційної роботи з ліквідації прогалин у знаннях.

Грудень

 

 

Січень

 

 

 

Психолог, вихователі

 

Психолог, логопед,  вчителі-

предметники

 

 

  • Конференція : « Особливості організації корекційної роботи з учнями, що мають різні види відхилень розвитку.»

Квітень

 

 

члени ПМПК

 

 

  • Круглий стіл : «Комплексна реабілітація особистості дитини, що має відхилення у поведінці та потребує підвищеної уваги в умовах спеціального навчального закладу»

Лютий

 

 

 

Лікар, психолог,

члени ПМПК

 

  • Моніторинг стану особистісного , пізнавального, мовленнєвого розвитку  та якості знань учнів на кінець навчального року.

Травень

Голова ПМПК, психолог, логопед, педагоги- дефектологи

Робота з батьками:

  • Виступи на загальношкільних батьківських зборах «Причини мовленнєвих вад та їх профілактика».

 

Листопад

 

 

Логопед

 

4

  • «Вплив несприятливих сімейних відносин на розвиток особистості дитини»
  • Консультпункт для батьків: «Чому дитині важко навчатись?»

Березень

 

Грудень

Психолог

Чл. ПМПК

Психолог

 

  • Сім’я, як фактор розвитку емоційно – вольової сфери.

Листопад

 

Психолог, педагоги- дефектологи.

  • Трудове виховання в сім’ї, правильна його організація.

 

Січень

 

Психолог, вчителі трудового навчання, вихователі

 

  • Анкетування батьків з питань «Чи знаю я свою дитину?»

Лютий

Психолог

Психолого – медико – педагогічна просвіта:

  • Робота ПДС, методичних об’єднань, логопедичного та психологічного лекторію для батьків та педагогів

 

Згідно плану

 

Керівники

5

  • Організація і проведення методичних оперативок, інструктивно – методичних нарад, засідань круглих столів, семінарів – практикумів, семінарів – тренінгів.

Згідно річного плану роботи

 

Заступник дир. з навч.-вих.роботи

 

  • Публікації у місцевій газеті „Дзержинський шахтар”, журналі „Педагогічна скарбниця Донеччини”, журналі «Дефектолог».

Протягом року

Чл. ПМПК

 

Зв’язки з громадськістю:

  • Складання спільного плану роботи школи, служби в справах неповнолітніх, відділом кримінальної міліції в справах неповнолітніх.

Вересень

 

 

Голова ПМПК

 

 

6

  • Спільні заходи органами ССН, ВКМСН.

Індивідуальні та колективні бесіди з учнями:

  • Спільні рейди в сім’ї, діти яких ухиляються від занять.

 

  • Проведення місячників правових знань

Протягом року

Один раз в міс.

 

Лютий

Голова ПМПК, начальник ВКМСН

 

 

 

 

Адмін.

Голова шкільної ПМПК                                         Кабанець М.П.

 

Затверджено                                                           

Директор Новгородської                                 

спеціальної загальноосвітньої

школи - інтернату                                   

___________Ульянцева Н.І. 

                       

 

ПЛАН - ГРАФІК ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОЇ ПМПК

Новгородської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 38 Донецької обласної ради

 

 

Дата

Тема засідання

Відповідальний

1

Вересень

1.Стратегія сучасної освітньої політики: від сегрегації до інклюзивної освіти.

2. Базові принципи психолого – педагогічної допомоги дітям, що мають порушення пізнавальної діяльності.

 

Голова ПМПК

 

Члени ПМПК

2

Жовтень

1.Діагностика рівня розвитку особистості учнів нового набору.

2.Диференціація навчального навантаження  учнів що потребують індивідуального супроводу на основі індивідуальних прогнозів  їхніх пізнавальних, особистісних, програмних досягнень за підсумками вхідного діагностування.

 

Психолог,     педагоги- дефектологи,  логопед

3

Листопад

Медико – прихолого-педагогічна діагностика дітей з ризиком значного відхилення в поведінці.

 

Психолог, лікар

4

Грудень

1. Психолого-педагогічний консиліум : «Форми роботи з питання правового виховання учнів спеціальної школи».

 

Члени ПМПК, педпрацівники

психолог

5

Січень

1.Результативність корекційної роботи.

2. Адаптація учнів різних вікових груп до шкільного навчання.

Члени ПМПК

Вчителі-предметники

 

6

Лютий

Діагностика рівня профсхильностей і профпрацездатності до оволодіння професіями за профілями трудового навчання учнями 3 класу.

 

Вчителі .трудового навчання, психолог, вихователі- дефектологи

 

7

Березень

1. Консультації батькам щодо організації режиму навчання і відпочинку дітей – інвалідів. Вплив родинного середовища на підготовку дитини-інваліда до самостійного життя та праці.

2. Про результати впровадження здоров’я зберігаючих технологій в корекційно-виховний процес спеціальної школи.

 

Лікар, психолог, педагоги- дефектологи

8

Квітень

1. Діагностика професійного вибору випускників. Конференція «Професійно – трудова підготовка учнів спеціальної школи – основа їх подальшої соціалізації».

 

Члени ПМПК,

психолог, педпрацівники

9

Травень

1. Результативність корекційної роботи. Моніторінг стану особистісного, пізнавального, мовленнєвого розвитку  та якості знань учнів що потребують індивідуального супроводу на кінець навчального року.

2. Задачі ПМПК на новий навчальний рік.

Голова ПМПК, психолог, логопед, педагоги- дефектологи

 

Категория: Шкільна ПМПК | Добавил: LexVortex
Просмотров: 2567 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz