Зарахування учнів до спеціальної школи-інтернату проводиться, як правило, до початку навчального року наказом директора на підставі таких документів:
- путівки управління освіти і науки;
- заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
- копії свідоцтва про народження дитини;
- висновку психолого-медико-педагогічної консультації;
- особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів);
- індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);
- довідок про стан здоров'я дитини: "Медична карта дитини" (ф. №026/о (va302282-99));
- витяг з "Історії розвитку дитини" (ф. N 112/о ( va302282-99)) з даними про результати аналізів (загальний аналіз крові та сечі, мазок із зіва на дифтерію, аналіз калу на дезгрупу, яйця глистів, зшкребок на ентеробіоз);
- копії "Карти профілактичних щеплень" (ф. N 063/о ( va302282-99 ));
- довідки закладу охорони здоров'я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями;
- заяви батьків.
Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою громадян, окрім зазначених, подаються документи, передбачені пунктом 37 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866.