Дистанційне навчання для здобувачів освіти 1кл з 16.03 - 20.03.2020р..
Індивідуальний план роботи під час карантину (16.03.2020 – 20.03.2020)
для 1 кл.
№
п/п Дата Зміст роботи (Тема ) Час роботи Примітки
1 16.03
.2020 Я досл .світ
1. Птахи:голуб ,горобець, гава . Зовнішній вигляд . Спосіб життя .
Навчання грамоти ( Читання )
2. Буква Я. Пом’якшення попереднього приголосного . читання складів , слів , речень , букварних текстів. Глобальне читання складів . пояснення про кого ? Про Що ? Прочитати
К. Ушинський « Дятел»
Фізична культура
3. Загально розвиткові та коригувальні вправи. Кистьова та пальчикова гімнастика
Онлайн консультація для батьків учнів
. 9.00 – 10.00
10.00 -13.00
13.00- 14.00 1. Формування поняття про умови існування,звички , живлення вивчених птахів
2. Формування усвідомленого зорового образу кожної вивченої букви (Буквар стр. 103-104 )
3.Формування дбайливого ставлення до власного здоров’я ,дотримання здорового способу життя
2 17.03.
2020 Навчання грамоти ( Читання)
1. Буква Я. Пом’якшення попереднього приголосного . читання складів , слів , речень , букварних текстів. Глобальне читання складів . пояснення про кого ? Про Що ? Прочитати К. Ушинський « Дятел»
Навчання грамоти ( Укр.мова )
2.Написання Букв Єє. Розрізнення вимови Є. Склади та слова із звуком та буквою. Речення з цими словами. Графічна модель речення . Розвиток мовлення : «Гігієна нашого тіла»
Математика
3. Додовання в межах 9
Я досл .світ
4. Охорона та догляд за тваринами
Трудове навчання
5.Робота з папером . Складання оригамі : «Собака»
Онлайн консультація для батьків учнів
( Навчання в дистанційній формі)
9.00 –10.00
10.00 –11.30
11.30 –1 3.20
13.20 –13.50 1. Формування усвідомленого зорового образу кожної вивченої букви (Буквар стр 105-106 )
2.Формування та активізація засвоєння семантичної сторони слова. Написання двох речень .(Буквар стр.110 )
3.Формуваннята розвиток просторових уявлень та засвоєння словникового запасу(стр .108)
4.Формування дбайливого ставлення до тварин
5.Формування інформаційно-комунікативної компетентності
3 18.03.
2020 Навчання грамоти ( Читання)
1. . Буква Ю ю . Читання прямих відкритих, закритих і обернених складів із двох- трьох звуків. Пом’якшення попереднього приголосного . Глобальне читання складів.
Навчання грамоти ( Укр.мова )
2.Написання Букв Єє. Розрізнення вимови Є. Склади та слова із звуком та буквою. Речення з цими словами. Графічна модель речення . Розвиток мовлення : «Гігієна нашого тіла»
Математика
3. Додавання в межах 9
Фізична культура
4. Загально розвиткові та коригувальні вправи. Кистьова та пальчикова гімнастика
5.Малювання іграшки-рибки
Розміщення завдань для учнів ( соціальна мережа Viber)
. Індивідуальні консультації для учнів 1 класу в онлайн – режимі. 9.00 -10.00
10.00 – 11.00
11.00- 12.30
12.30- 13.00
13.00- 13.45 1. Формування навичок звуко - буквеного аналізу, розвиток емоційного ставлення до почутого та побаченого . (Буквар стр.107-108 )
2. Формування та активізація засвоєння семантичної сторони слова. Написання двох речень .(Буквар стр.111 )
3.Формування та розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичних завдань(стр .109)
4. Формування дбайливого ставлення до власного здоров’я ,дотримання здорового способу життя
5. Формування та розвиток природних творчих здібностей
4 19.03.
2020 Навчання грамоти ( Укр.мова )
1. .Написання Букв Її. Розрізнення вимови Її. Склади та слова із звуком та буквою. Речення з цими словами. Графічна модель речення . Розвиток мовлення : «Україна – наша Батьківщина»
Математика
2. Віднімання в межах 9
Фізична культура
3. Вправи з предметами : виконання загально розвиткових вправ з палицею . Комп. № 1
Я досл. світ
4. Охорона та догляд за тваринами
СПО
5.Корисні та шкідливі продукти
Онлайн консультація для батьків учнів 9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00- 13.00
13.00- 13.55 1. Формування та розвиток дрібної моторики рук та координації рухів . Розвиток фонематичного слуха . Написання двох речень .(Буквар стр.112-113 )
2.Формування та розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичних завдань(стр .109)
3.Формування дбайливого ставлення до власного здоров’я ,дотримання здорового способу життя
4.Формування дбайливого ставлення до тварин
5.Формування навичок розрізняти корисні та шкідливі продукти
5 20.03.
2020 Навчання грамоти ( Укр.мова )
1. .Написання Букв Її. Розрізнення вимови Її. Склади та слова із звуком та буквою. Речення з цими словами. Графічна модель речення . Розвиток мовлення : «Україна – наша Батьківщина»
Математика
2. Віднімання в межах 9
Трудове навчання
3.Робота з папером . Складання ори гамі : «Котик»
СПО
4. Корисні та шкідливі продукти
Онлайн консультація для батьків
9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00-12.00
1. Формування та розвиток дрібної моторики рук та координації рухів . Розвиток фонематичного слуха . Написання двох речень .(Буквар стр.114 )
2.Формування та розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичних завдань(стр .109)
3.Формування інформаційно-комунікативної компетентності
4.Формування навичок розрізняти корисні та шкідливі продукти
1 14.03.
2020 Навчання грамоти ( Укр.мова )
1. Написання букв Ю ю. Правильна вимова у –ю . Складання слів з ними , написання в зошиті
Математика
2. Склад числа 9
Трудове навчання
3. Робота з папером . Складання ори гамі : «Коник»
СПО
4. 4. Корисні та шкідливі продукти
Онлайн консультація для батьків
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.30 1. Формування та розвиток дрібної моторики рук та координації рухів . Розвиток фонематичного слуха . Написання двох речень .(Буквар стр.106 )
2. Формуваннята розвиток просторових уявлень та засвоєння словникового запасу(стр .105)
3.Формування інформаційно-комунікативної компетентності
4.Формування навичок розрізняти корисні та шкідливі продукти
|