18.05
2020
|
1.Навчання грамоти ( Читання )
Тема : Апостроф. Графічна роль апострофа в українській мові . Закріплення вимови слів з апострофом . Робота над прислів’ями .
2.Я досліджую світ
Тема :Літо . Сезонні зміни влітку : спека , грози . Екскурсія в сад
3. Фізична культура
Тема : Теоретичні відомості . Місце для проведення змагань , спортивні одяг та взуття . Ходьба зі зміною темпу .Стрибки на двох ногах на місці , пересування через умовну перешкоду,зстрибування та підстрибування ( висота 10- 15 см ) . Гра « Слухай сигнал»
|
- 1.Формування навичок засвоєння учнями слів зі знаком "апостроф",вчити читати слова з апострофом,виробляти уміння встановлювати звуко-буквенний аналіз у таких словах, поповнювати словниковий запас учнів, розвивати мовленнєві навички,виховувати любов до сім’ї та праці. Рекомендовано читання ( Буквар стр. 145) Відеосупровід до уроку навчання грамоти. Апостроф http://1drv.ms/19XNAlk
2.Формувати уявлення про сезонні зміни , називати літні місяці;дотримуватись поведінки в природі , брати посильну участь в природоохранній діяльності .
3 . Формування навичок повторень техніки виконання команд , дотримання правил техніки безпеки під час занять фізичними вправами .
|
19.05.
2020
|
1.Навчання грамоти ( Читання )
Тема : Апостроф. Графічна роль апострофа в українській мові . Закріплення вимови слів з апострофом . Робота над прислів’ями .
2. Навчання грамоти (Укр. мова )
Тема : Повторення вивченого
3. Математика
Тема : Віднімання в межах 10 . Креслення прямої через дві точки за допомогою лінійки .
4. Я досліджую світ
Тема : Літо . Сезонні зміни влітку : спека , грози . Екскурсія в сад
5.Трудове навчання
Тема : Складання з паличок :
«Прапорець , телевізор»
|
1. Формування навичок засвоєння учнями слів зі знаком "апостроф",вчити читати слова з апострофом,виробляти уміння встановлювати звуко-буквенний аналіз у таких словах, поповнювати словниковий запас учнів, розвивати мовленнєві навички. Рекомендовано читанн ( Буквар стр. 146)
АПОСТРОФ [1 КЛАС] НАВІЩО ВІН ПОТРІБЕН?
2.Формувати навички коментування практичних дій ;користування інструкціями , вказівками , порадами вчителя , використовувати його допомогу ; розвиток практичної та контролюючої діяльності . Прописати по два рядка маленької букв м , в (Букварик стр. 149) Списати текст «Народна пісня» , підкреслити букви м , в.
3. Повторити нумерацію в межах 10 . Пряма і зворотня лічба в межах 10 ; розрізняти поняття пряма та крива лінії . Виховувати позитивне ставлення до предмета .(Математика стр. 125) ; Рекомендовано виконати завдання №3 ; №4 . Прописати цифри 3 , 4
4 Формувати уявлення про сезонні зміни , називати літні місяці;дотримуватись поведінки в природі , брати посильну участь в природоохранній діяльності .
5. В ході урок навчити дотримуватися дитину виконувати трудові операції за наслідуванням , організовувати робоче місце для роботи з конструктором , вміти називати основні деталі різних конструкторів . Виховувати громадянські та соціальні компетентності .
|