12.05.
2020
|
1.Навчання грамоти ( Читання )
Тема :Буквосполучення « Дж» Закріплення вміння читати склади , слова і тексти із буквосполученням « Дж» .
2.Навчання грамоти (Укр. мова )
Тема :Буквосполучення « Дж». Відтворення артикуляції звука ізольовано , в складах в словах . Написання слів , після звукобуквеного аналізу .
3. Математика
Тема : Нумерація в межах 10 . Точка . Пряма , крива лінія .
4. Я досліджую світ
Тема :Сільськогосподарські роботи навесні . Праця дорослих у парках , скверах .
5.Трудове навчання
Тема : Виконання виробів з пластмасового конструктора :
« Баштовий кран»
|
1.Формування навичок звукобуквеного аналізу , збагачення словникового запасу , розвиток вміння читання по складах. Рекомендовано читання ( Буквар стр. 143)
2.Формувати навички користування інструкціями , вказівками , порадами вчителя , використовувати його допомогу . Прописати по два рядка маленької букв д , ж(Букварик стр. 143)Списати текст «Джерело - початок річки» , підкреслити буквосполучення дж.
3. Повторити нумерацію в межах 10 . Пряма і зворотня лічба в межах 10 ; розрізняти поняття пряма та крива лінії . Виховувати позитивне ставлення до предмета .(Математика стр. 122) ; Рекомендовано виконати завдання №4 ,записати у зошит . Прописати цифри від 10 - 1 . Накреслити пряму та криву лінії .
4.Формувати уявлення про сезонні роботи навесні ;дотримуватись поведінки в природі , брати посильну участь в природоохранній діяльності .
https://www.youtube.com/results
5.В ході урок навчити дотримуватися дитину виконувати трудові операціі за наслідуванням , організовувати робоче місце для роботи з конструктором , вміти називати основні деталі різних конструкторів . Виховувати громадянські та соціальні компетентності .Бажано переглянути відео
Строим из конструктора - YouTube
www.youtube.com › watch
|