Текст підсумкового контрольного тестування з природознавства
для здобувачів освіти 6 класу
2019-2020н.р.
1 варіант
1.Корисні копалини належать до:
а ) живої природи;
б ) неживої природи;
в ) рукотворних тіл.
2 Назви горючі корисні копалини, які ти знаєшь:
а) кам’яна сіль
б) камінь;
в) кам’яне вугілля.
3 Знайди всім відомий вапняк, знайомий навіть школяру:
а) крейда;
б) звичайний вапняк;
в) мармур.
4 Яка корисна копалина має рідку форму?
а) кам’яне вугілля;
б) торф;
в) нафта.
5 Пісок – це горюча корисна копалина?
а) так;
б) ні.
6 Як видобувають природний газ та нафту?
а) будують шахти;
б) бурять свердловини;
в) добувають відкритим способом в кар’єрах.
7 Які корисні копалини використовуються в будівництві?
а) торф, нафта, вугілля;
б) пісок, глина, граніт, мармур, крейда;
в) мідна та алюмінієва руди.
8 Обведи чорним олівцем назви чорних металів, а червоним – кольорові метали:
залізо
|
сталь
|
золото
|
срібло
|
мідь
|
чавун
|
олово
|
алюміній
|
Текст підсумкового контрольного тестування з природознавства
для здобувачів освіти 6 класу
2019-2020н.р.
2 варіант
1 Чому корисні копалини називають корисними?
а) вони приносять людині користь
б) їх можно використовувати в їжу
в)вони заважають людині жити
г) вони розповсюджують вирус
2 Горючі корисні копалини це:
а)природний газ, нафта, пісок, вода
б) нафта, кам’яне вугілля, торф, природний газ
в) глина, пісок, крейда, мармур
3 Які корисні копалини використовуються в будівництві?
а) торф, нафта, вугілля;
б) пісок, глина, граніт, мармур, крейда;
в) мідна та алюмінієва руди
4 Як людина використовує горючі корисні копалини?
а) обігріває домівку
б) готує їжу
в) вирощує рослини
5 Як видобувають кам’яне вугілля в нашому місті?
а) бурять свердловини
б) видобувають в кар’єрах
в)добувають в шахтах
Підсумкова контрольна робота з природознавства
здобувача освіти 6 класу
____________________________________
1 варіант
1 Обведи кружечком назву речовин, які входять до складу ґрунту:
а) глина д) кисень і) вугілля
б) пісок є) вода к) рослини
в) крейда ж)перегній л) сонце
г) мінеральні солі з) добрива м) тварини.
2 Допиши речення:
Ґрунти, в яких багато піску називаються__пісчаними_______________________.
Ґрунти, в яких багато глини, називаються ___глинистими____________________.
Найродючішим ґрунтом є _чорнозем_______________.
3 Яка головна ознака ґрунту?
а)м’якість
б) вологість
в) твердість
г) пухкість
ґ) родючість
д) заболоченість
4 Що вбирає рослина з ґрунту?
а) пісок
б) корені
в) воду
г) мінеральні солі
5 Як потрібно охороняти ґрунт?
а) ґрунт потрібно обробляти і зрошувати
б) на обривах ярів потрібно висаджувати дерева
в) потрібно удобрювати
г) насаджувати лісові смуги
6 Рослини не можуть жити без ґрунту, тому що:
а) проникаючи глубоко корінням в ґрунт рослина в ньому закріплюється
б) вони стеблом вбирають з ґрунту воду і розчинені в ньому солі
в) Сонце нагріває ґрунт, а він віддає своє тепло рослині
г) коріння дихає повітрям, яке є у ґрунті
Підсумкова контрольна робота з природознавства
здобувача освіти 6 класу
____________________________________
2 варіант
1 Познач об’єкт неживої природи
а) рослина
б) ґрунт
в) горобець
2 Знайди невірне висловлювання
а ) тварини перемішують ґрунт, подрібнюють рештки рослин
б)в ґрунті обов’язково є вода
в) в ґрунті не можуть жити тварини
- Закінчи речення: Ґрунт це-
а) шар землі, що складається з піску і глини
б) напівзгнилі залишки коріння ти листя рослин
в) витоптана стежка у лісі
г) верхній шар землі, на якому ростуть рослини
4 Основна властивість ґрунту
а )колір
б) наявність піску та глини
в) родючисть
5 Користуючись малюнком установи послідовність шарів земної поверхні, укажи відповідний номер біля назви:
каміння_4_ глина 3__ ґрунт 1__ пісок 2__
|