12.05
Корекційно – виховний захід
Тема: Сторінка ввічливості «Культура телефонної розмови»
Спілкування по телефону має свої етикетні правила. Їх слід додержуватися, бо від цього залежать наші взаємини з іншими людьми.
Щоб уникнути непорозумінь у спілкуванні, слід керуватися правилами:
- Коли телефонуєте Ви, треба спочатку привітатися або вибачитися.
- Якщо телефонуєте незнайомій людині, потрібно обов’язково представитися, запитати ім’я і по-батькові того, з ким розмовляєте.
- Говорити слід без поспіху, розбірливо, але стисло й чітко.
- Уважно слухайте співрозмовника, не перебивайте його.
- Зазвичай закінчує розмову той, хто телефонує, а не той, кому телефонують.
- Не можна телефонувати рано вранці або пізно увечері.
Завдання: Запам’ятати правила телефонної розмови та користуватися ними в повсякденному житті. |